Another point of view..a bad one

Decembrie 21, 2008 at 3:26 pm Lasă un comentariu

Eu tin cu incalzirea globala

Toata lumea ma zapaceste cu incalzirea globala. Ca cica e naspa, ca cica o sa ma omoare. Ca navaleste caldura peste mine si nu o sa mai sforai romantic in frigul apartamentului comunist. Ca ma voi exhibita in fata administratorei in chiloteii mei rosii, de asta data obligat de clima. Ca voi face baie in fata blocului pentru ca vor creste oceanele cu 200 de metri, cu cat sunt eu deasupra marii in plina campie de Vest (vai, ce mult nu-mi doresc!).

Ca eu fumez, ca tata fumeaza, ca toti amicii mei fumeaza e definitiv rau – contribuim usor dar sigur la incalzirea globala. Ca ascult muzica in niste boxe care consuma cat frigiderul e iarasi rau (imi spun si vecinii, trebuie sa fie adevarat). Ca televizorul ramane deschis, sa vorbeasca Turcescu de unu’ singur (ca televizorul, vorba aia) in bucatarie e desigur la fel de rau. Incalzire globala, nene!

Dan Dumitrescu m-a convins sa-mi fac semi-bezna in casa, ca sa cresc procentul de becuri economice de la 10% la cel putin 50. Am facut-o si pe asta. Am umplut casa de becuri economice/ecologice. Acum sunt cu nu-stiu-cat-la-suta mai economic si ecologic, dar ma adaptez cam greu la viata in intuneric oferita de becurile de 200 de mii bucata. Au o echivalenta cu becurile normale scrisa pe cutie data dracului.

In stilul asta o sa mor in bezna, vorba lui GK.

Ok, e rau, probabil e grav, omenirea se duce dracului din cauza stratului de ozon care se subtiaza si toti o sa ne incalzim in nu-stiu-cati-ani de nici antiprespirantul lui Roxana (Rexona, sau cum o cheama) nu o sa ne mai pazeasca de behait. Dar totusi, cand?

Nu stiu cum sa spun, dar eu nu vad incalzirea aia globala cu tzespe grade in plus niciunde. Dimpotriva. Aseara am venit de la o bere si afara erau 2 grade si jumatate de milimetru. E noiembrie. FFS! Voiam sa merg pe jos, dupa 100 de metri m-am razgandit si am luat un taxi (pe motorina, poluant, alea, huo!).

Poate suna dubios, dar tare m-as fi bucurat de un pic de incalzire, din aia globala, macar zonala de-ar fi fost… Un 10 grade, acolo, chiar nu ar fi stricat. Sa mai astept mult oare?

PS: vorba unui prieten “nu mai bea, bai, lichide care pot ingheta” (se referea la bere). Da, o fi greseala mea

PS2: pentru aia care spun ca de caldura nu poti face nici sex. Mit urban. Am facut eu, bine mersi, asta vara in Bucuresti, la 38 de grade afara (la umbra masurate), in bloc de beton, atat de comunist cat poate fi el, facut in anii ‘70, la etajul 8, ultimul deci, in camera din coltul cu soare. Si nci nu am slabit (prea disperarea fostei prietene).

Haidem cu incalzirea.

Entry filed under: Uncategorized.

Obama

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Blog Stats

  • 612 hits

